اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

همه ارکان دولت از افزایش قیمت‌ها پیشگیری کنند

نماینده مردم بم در مجلس با بیان اینکه همه ارکان دولت از افزایش قیمت‌ها پیشگیری کنند، گفت: مردم زمانی به حرف دولت اعتماد می‌کنند که دولت هم به وعده‌هایش عمل کند.

همه ارکان دولت از افزایش قیمت‌ها پیشگیری کنند

حبیب‌الله نیکزادی‌پناه نماینده مردم بم در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به افزایش قیمت و سهمیه‌بندی بنزین گفت:‌دولت باید به تعهدات خود مبنی بر و واریز درآمد حاصل از افزایش قیمت بنزین به حساب مردم هر چه سریع‌تر عمل کند.

وی افزود:‌همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند باید تلاش شود همه ارکان دولت از افزایش قیمت‌ها پیشگیری کنند و گران شدن قیمت بنزین بهانه‌ای برای این کار نباشد و باید تلاش شود بیش از این به مردم فشار وارد نشود.

نماینده مردم بم در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مردم وقتی می‌توانند به حرف‌های دولت اعتماد کنند که دولت هم به قول‌هایی که داده و تعهدی که پذیرفته را سریعا عملیاتی کند.

نیکزادی‌پناه خاطرنشان کرد:‌ دولت باید برای جلوگیری از افزایش بی‌رویه قیمت‌ها به بهانه گرانی بنزین نظارت دقیقی بر بازار داشته باشد و حتی این نظارت مهم‌تر از پرداخت یارانه نقدی حاصل از افزایش قیمت بنزین به مردم است.

نماینده مردم بم در مجلس گفت:‌ دولت باید از پیش از افزایش قیمت بنزین مردم را در جریان اجرای این طرح می‌گذاشت و ابعاد مختلف کار را برای مردم تشریح و تبیین می‌کرد تا مردم آمادگی لازم برای این کار را داشته باشند اما دولت این کار را نکرد و هم مجلس و هم مردم از این رفتار دولت گله‌مند بودند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول